รวมบทความวิจัย (Research Article)
การพัฒนาชุดฝึกทักษะการเขียนเชิงสร้างสรรค์โดยใช้แนวคิดทฤษฎีโครงสร้างทางสติปัญญาของกิลฟอร์ดร่วมกับรูปแบบการสอนแบบซินเนคติกส์เพื่อเสริมสร้างความสามารถในการเขียนเชิงสร้างสรรค์ของนักเรียน ชั้นประถมศึกษาปีที่ 2
Developing a set of creative writing skills using Gilford's theory of intellectual structure together with Synnetic teaching styles to enhance writing ability creativity of grade 2 students
การพัฒนาแอพพลิเคชัน การเรียนไวยากรณ์ภาษาอังกฤษเพื่อการสื่อสารผ่านบทสนทนาภาษาอังกฤษในสถานการณ์ต่างๆ ด้วยการ์ตูนเคลื่อนไหว
Development of an Application for Learning Communicative English Grammar via Different Situational Communicative English by Using Animations
หลักสูตรประกาศนียบัตรการบริหารกิจการคณะสงฆ์ (ป.บส.) : ปัญหา อุปสรรคและแนวโน้มเพื่อการพัฒนากิจการคณะสงฆ์ไทย
Certificate Program in Sangha Administration (Cert. in Sangha Admin): Problems Obstacles and Trends of Thailand Sangha Administration Development
การวิเคราะห์องค์ประกอบเชิงสำรวจคุณลักษณะภาวะผู้นำที่จำเป็นของผู้บริหารสถานศึกษาขั้นพื้นฐาน สังกัดสำนักงานเขตพื้นที่การศึกษามัธยมศึกษา ในช่วงแผนการศึกษาแห่งชาติ พ.ศ. 2560 – 2579
Exploratory Factor Analysis in the Necessary Leadership Characteristics of the Basic Education Administrators under the Jurisdiction of the Secondary Educational Service Area Offices in the National Education Plans B.E. 2017 - 2036
ทัศนคติของเกษตรกรผู้ปลูกปาล์มน้ำมันที่มีต่อโครงการระบบส่งเสริมเกษตรแปลงใหญ่ ของเกษตรกรอำเภอบางสะพานน้อย จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
Attitude of Oil Palm Farmers under a Large Agricultural Plot Scheme of Farmers in Bang SaphanNoi District, Prachuap Khiri Khan Province
การพัฒนาต้นแบบมาตรฐานผลิตภัณฑ์ชุมชนจากสับปะรด ในตำบลศาลาลัย อำเภอสามร้อยยอด จังหวัดประจวบคีรีขันธ์
Development of Prototype of Community Product Standard from Pineapples in Salalai Subdistrict , Sam Roi Yot District, in Prachuap Khiri Khan Province
การพัฒนาการเรียนการสอนรายวิชาวัสดุวิศวกรรม ด้วยกูเกิลคราสรูมเพื่อส่งเสริมระเบียบวินัยในชั้นเรียน
Development of Teaching and Learning of Engineering Materials with Google Classroom to Enhance Discipline in the Classroom.